Thursday 10 May 2012

Exam !

hari nie masuk hari ketige aku exam.
soalan die tak payah cakap lah.bile senang senang lah sangat.
bile susah fuhh ! berpeluh woi !
masuk hari ketige nie semangat aku nak exam makin naik.
selalu nye aku malas nak study tapi sekarang aku dah bangun dari semue nye.
aku dah berhasrat nak jadi qied yang baru.
aku nak lupe kan bende lame.
aku nak bukak buku baru sebab tahun depan dah nak SPM.
aku nak buat mak bapak aku bangge tengok result aku time SPM.
itu je yang aku mampu buat untuk happykan family aku.
malam tadi aku study agame.
bagi korang mesty korang cakap alah agame je pun.
hey ! agame pun korang pikir senang ke?
tak bace belum tentu korang dapat jawap tau.
aku study punye study sampai  tak sedar yanga ku tak tidur malam tadi.
masuk kelas muke aku comel sangat.
haha kenape?
sebab aku tak tido.korang tau2 lah muke org tak tido macam mane kan?
haha now aku kene sengkang mate sat nak tunggu panda aku balik dari hostel.
aku nak mintak permission die dulu untuk rest baru aku rest :)
aku harap 3 paper yang aku dah jawap tu aku dapat result okey :)

No comments:

Post a Comment