Thursday 10 May 2012

4sn2-ians 2012.

kenape tetibe title aku pasal 4sn2?
haha nak tau?
moh ler bace cerite nie.
akhir tahun lepas time amik result aku tak target pun aku nak masuk kelas ape form 4.
just terime je kelas mane aku dapat.
bukak sekolah aku jumpe membe2 aku and diorang cakap aku dapat kelas 4sn3.
what?science stream?
ouh no !
10 subjek beb.boley pecah kepale wei !
then masuk je dewan cikgu agihkan kelas.
patu tetibe name aku terselit dekat 4sn2.
ape kehenye youp?
tadi kate sn3.nie sn2 pulak.
ah lantak lah.
aku pun masuk lah.
masuk je kelas aku tengok muke kawan2 aku semue ngam sekepale dengan aku.
haha memang seronoklah kan.
4 bulan aku dekaat sekolah tu boley kire bape kali je aku jejak kaki dalam kelas tu.
sebok sangat dengan sukan sampai tertinggal banyak kot.
takpe2.aku akan usahe catch up balik..
budak2 kelas aku semuenye happening.
seronok sangat dudok dalam kelas tu lagi2 dapat cikgu yang sporting :)
hari jumaat minggu lepas majoriti cikgu tak masuk and tak mengajar.
budak kelas aku semue nye nakal.
hahha nakal kitorang semue nye berakal okey :P
nak tau ape kitorang buat?


nilah hasilnye.
kitorang penuhkan whiteboard dengan mangse2 keadaan..

BTW i love 4 sn 2 :*

No comments:

Post a Comment