Thursday 10 May 2012

Fyqa Shahrul (^_^)


comel kan org yang dekat atas nie?
full name : Nurul Shafiqah Asyiqin
date of birth : 16 August 1993
age : teke lah.
haha.kalau korang nak tau die nie lah akak angkat aku yang pertame :)
kitorang tetibe lost contact..
lame jugak lah .
rindu tu tak payah cakap lah kan.
haha bende paling aku happy bile die muncul balik
aish terkezut boboi..
die nie comel orang nye.
sehari sebelum aku nak exam die wish gudlucks.
bagi korang tu dah biase right?
haha bagi aku tu adelah special.
so jangan tanye kenape.
akak fyqa nie comel sangat2.
and die nie caring.
semalam time jawap paper bm hati aku happy sangat sebab teringat kate2 die and gf aku.
aish sayang korang sangat2..
akak janji ye takmau main jauh2 lagi.
nanti tak ade sape nak teman adeq.
tak ade sape nak buat adeq happy..
okey?

I LOVE YOU SIS :*

No comments:

Post a Comment