Monday 14 May 2012

sahabat...

12.05.2012
panda kite kate die nak pergi jauh dari hidup kite.
die taknak kite sedih .
what the fish?
aku tak pernah rase tersisih pun dengan die.
aku selese giler hidup dengan die.
die terlampau2 paham aku.
ah susah lah nak terangkan.
kalau aku cakap pun korang mesti takkan paham.
tadi aku pegi sekolah dengan muke mengantuk.
kepale pening,
perut sakit..
and jalan pun terhoyong hayang.
nak jawap exam pun tak senang.
time rehat aku terus duduk tepi syaza.
die terkejut and tetibe die tanye kau kenape?
okey tak?
then geng2 aku pulak tanye.
aish rase macam nak menanges je wei.
thanks korang sebab caring pasal aku.
then aku certie lah dekat diorang.
diorang suruh aku sabar je.
then mas tetibe tanye :
mas : kau tido tak malam tadi?
aku : tak.
mas : kenape?kau ade problem lagi?
aku : mungkin(sambil tarik muke).
bersyukurnye aku bile dapat kawan macam nie.
terime kasih banyank2 ya allah !

#aku sayang korang semue !

No comments:

Post a Comment