Tuesday 15 May 2012

Fyqa Shahrul

hye korang :)
seronok bace post aku?
sorry lah kalau bosan.
aku pun tak tau ape yang aku merepek.
aish lantak lah kan.
janji aku dapat luah kan separuh yang aku pendam.
eh2 chop2..
title aku tu kan pasal akak fyqa kenape aku merepek?
aish dah2 back to the title please.
sebenarnye aku malas nak share tapi..
disebabkan aku rindu dekat die sangat2 aku nak jugak cerite.
dah due hari kot aku asik merajuk dengan die pasal bende yang tak sepatutnye aku merajuk.
aish aku pelik lah kenape dengan aku nie.
dengan semue org aku nak jeles.
urm patutlah panda pun nak tinggal kan aku rupenye die dah tak tahan dengan perangai aku..
okey aku sedar..
tapi kan kenape sampai die nak diam kan diri die?
urm aku rindu giler dekat die walaupun semalam dah skype tapi rindu and sayang aku dekat akak sikit pun tak pernah hilang..
sakit hati or sedih aku tetap sayang die sebab hanye die je yang boley buat aku happy macam dulu(oppss sorry panda pun lah ! ape lah aku nie)..
aku tau care aku semalam memang buat die sakit hati ..
adeq mintak maaf akak.
adeq janji adeq akan berubah.
Adeq taknak akak hilang lagi.
nanti kalau panda balik asrama sape nak layan adeq?
sape nak ketawe2 dengan adeq?
sape nak skype dengan adeq?
sape nak ajar adeq?
sape nak halang adeq dari buat keje2 bodoe tu semue?
urm adeq merayu sangat2 dekat akak jangan lah merajuk lame2.
adeq rindu dekat akak nie.
please :(..

I M I S S U A K A K F Y Q A !

No comments:

Post a Comment