Saturday 19 May 2012

Mimpi someone :)

assalamualaikum !
hey korang meh sini cepat tumpukan perhatian dekat sini....
aku tidur tadi tetibe mimpi someone nie.
kalau aku dah rindu kan someone nie automatik aku akan mimpi die then esok aku akan demam.
shit bende nie lah aku paling tak suke.
dah mimpi tu mimpi je lah.
tak payah lah sampai nak demam!
eerrggggghh !
benci2 tak suke tak suke..
chop2 korang mesti nak tau kan?
okey now aku bagitahu sape org yang aku rindu sampai macam tu sekali...
orang tu ialah :


huh ! itu lah.
nampak tak?
die ni akak angkat aku yang paling aku sayang.
die je yang boley pakse aku study.
sekarang die dah tak tegur aku lagi.
and bile die dah tak tegur aku pun tak ade lah study.
sebab dah tak ade sape nak pakse.
aku rindu dengan gelak die.
aku rindu nak skype dengan die.
aku rindu nak tengok die buat muke comel die tu.
aku rindu nak dengar die membebel.
ahh !
senang cerite aku rindu die !
kan senang...

# sis i need u please :'(

No comments:

Post a Comment